02 March, 2008

primul la coada la urgente

la sugestia lui DoDu povestesc aici ce-am patit saptamna trecuta cu sistemul medical din Romania...
Saptamana trecuta copilul a facut otita. Dupa o noapte de nesomn decidem ca trebuie sa mergem la un spital de urgenta.
Dupa o ora jumatate petrecuta intr-un taxi ajungem la camera de garda. Acolo: coada...
"Cine e ultima persoana? "
"Vorbiti cu asistenta..."
Aflasem ca de fapt sunt mai multe cozi. Eram al doilea la coada mea...Apoi coada s-a marit. Nu prea mai era loc pe hol...
"Cat mai trebuie sa astemptam?..."
"Am chemat medicul..."
...
"Fiti amabila..."
...
La ora 9.30 trec peste orice reguli de buna cuviinta intru in cabinetul de consultatii si spun
"N-am primit inca nici un raspuns.. EXISTA un medic ORL in spitalul asta? N-am primit nici macar un bon de ordine sau o estimare cu privire la cand ar putea sa apara vreun medic... Sunt pus in situatia sa sun la 112 sa solicit un o salvare in curtea spitalului..."
In timp ce vorbeam cu un robot la 112 a aparatul si medicul meu...

No comments: