Am ramas placut surprins. Cineva de la Mobexpert m-a cautat la telefon.
Cu cateva saptamani in urma cumparasem de la ei mobila pentru un dormitor. Am stabilit ziua si ora cand trebuie sa vina sa o monteze (au montajul gratuit, pentru produse peste o anumita suma), am lasat unnumar de telefon de contact. Baietii de la montaj au ajuns cu 10 minute mai devreme, si asta trebuie sa recunosc, chiar este o performanta pentru un mester in Bucuresti. Montajul a fost rapid si de calitate.
De ce m-au catutat la telefon?
Ca sa ma intrebe daca totul este in regula, daca n-am avut probleme cu produsul sau montajul...
Ma gandesc ca eram aproape de a cumpara altceva mai scump de la Alprom. Mobila expusa arata bine insa parea sa nu fie montata bine.
Intreb: "Asa arata mobila sau nu e bine montata?"
primesc raspunsul "..."
"Ce trebuie reglat ca sa stea bine?"
"Hai ca sunteti original! N-am mai vazut cumparator ca dumneavoastra..."
As fi incercat s-o montez sigur ca sa salvez 100 RON montajul lor. Ma gandeam insa ca daca ar fi aratat la fel de prost si i-as fi chemat sa le spun ca produsul e defect, vor raspunde ca montajul "incorect" duce la pierderea garantiei...
Am ezitat. La urma urmei baitatul de la Alprom a avut dreptate, Sunt un cumparator original...
13 September, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
Ma bucur pentru tine ca ai avut noroc in relatia cu Mobexpert. Uite ce mi s-a intamplat mie
www.andreeamira.ro si inca nu s-a rezolvat nimic. Sa fie un fel de loterie si cu mobila?
Post a Comment