14 August, 2007

Despre UPC

UPC (fostul ASTRAL) trece printr-un proces de restructurare in urma caruia pe primul loc sunt clientii Si pentru ca am privilegiul sa fiu clientul lor (confom impartirii zonelor de influenta, in cardasie cu RDS-ul), incepand cu 15 septembrie, "pachetul UPC plus nu va mai fi disponibil".
Nu-i nimic, UPC imi altceva in schimb: pentru doar 2 lei in plus (adica 45 lei!) beneficiez de upc digital tv adica inca 25 de canale pe care nu le urmaresc niciodata.
Si-mi ofera in plus: serviciul de semnare a contractului acasa. Ba chiar ma suna pe mobil sa ma intrebe cand sunt disponibil. Stabilim de comun acord o ora.
Evident... Nu vin. Degeaba se chinuie Richard Anderson, sa spuna ca nu (mai) e asa, angajatii sai de la UPC isi trateaza clientii cu dispret intotdeauna.
Ce mai ofera UPC? Un numar de telefon dedicat la care raspunde un operator in maxim 30 de secunde! WHAT???? Sa cred asa ceva? Am incercat acolo sa intreb de ce nu vine individul sa semnam contractul (deh.. oricum n-am de ales). Dupa fix 26 secunde cineva a ridicat telefonul din furca... Dar n-a zis nimc! O fi fost robotul?
0311008686. Incercati si voi!

No comments: